niedziela, 29 kwietnia 2012

no cześć

Cześć kochani !
Wiosna zawitała na naszego bloga. Jak już Ania wspomniała długo nas tu nie było.
Mamy majówkę a więc nadrobimy zaległości, niestety moja majówka trwa tylko tydzień ponieważ podczas matur chodzę do szkoły pfff. Poniżej zestaw z wczorajszej osiemnastki.
Typowa stylizacja na lata 90.
Czarna sukienka w groszki z atmosphere,do tego jensowa kamizelka z zary. 
Całość dopełniły oksfordki, które po czterech miesiącach w szafie wróciły do moich łask.




7 komentarzy:

  1. zestaw zestawem, ale nogi... <3 też chcę taaakie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja - zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauroczyłaś mnie tą stylizacją, jest naprawdę cudowna! Coraz bardziej rozkochuję się w grochach. Do tego te przepiękne jazzówki i kamizelka. Cudo!

    Pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw :) taki letni i mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń