wtorek, 8 maja 2012

Must have

Witam. Chciałabym Wam przedstawić moje wiosenno-letnie must  have. Pokaże Wam rzeczy , które mam zamiar kupić na przełomie wiosny i lata.Mam nadzieję, że się uda :) Koniecznie w mojej garderobie musi znaleźć się więcej pastelowych dodatków, trochę złota, wzorzystych spódnic, asymetrii,motyw galaxy!

 W asymetrycznych spódnicach zakochałam się od pierwszego wejrzenia, gdy zobaczyłam czarną plisowaną spódnicę , asymetryczną na stronie zary to powiedziałam sobie, że muszę taką mieć. Stanowczo hot! Jak Wy uważacie? /Ania

Każdy kto kocha motyw kosmosu doskonale chyba wie czemu mam do niego taką słabość, jest totalnym hitem, uwielbianym przez fashionistki i nie tylko.
Kolory pastelowe podbijają Świat mody, mam nadzieję, że przekonam się do nich i jak , bo wyglądają naprawdę rewelacyjnie.


Złotych dodatków jak dla mnie nigdy nie jest za dużo, wręcz brakuje mi ich bardzo.Złoto nie ma ograniczeń, według mnie jest świetne prawie na każdą okazję.

 Uwielbiam, uwielbiam gold choker! 


 
Chcę więcej, więcej maxi kopertówek -chyba dla nikogo nie będzie to zaskoczeniem, one potrafią oczarować każdego, a okrągłe okulary robią niesamowity trendy-look!


6 komentarzy:

  1. pastele i złoto uwielbiam :)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. moje must have bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz może gdzie mogę kupić te okulary z ostatniego zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie same nie wiem, jednak podobne możesz znaleźć w Orsay'u , Cubusie, H&M :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Nie mam się do czego przyczepić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the galaxy print skirt!
    Please check out my blog too at Miss Tangerine :)

    OdpowiedzUsuń